Fogmästare Martin, Mattias Rivaren & Golvläggare Stefan

 
Maddelutten ringde mig igår och berättade att hon blivit förkyld, så det blev inget Sundsvall idag.
Istället var vi uppe i lägenheten och donade. Nu är alla dörrlister rivna, och de första golvplattorna lagda i hallen! Dessutom gör vi ofrivillig smygreklam för byggmax märkte vi, som ni kan se ovan haha ;) 
 
Egentligen var ju grundtanken att golvet var det som skulle läggas sist, men vi börjar känna av tidspressen nu, då vi ska vara ute ur ettan här om 13 dagar. Så får se hur det här går :p
 
Jag har precis bokat biljett till mami oxå, så kommer spendera natten där uppe :) Återkommer imorgon igen ^.^ Ha en mysig kväll allesammans :)





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)