Kaklat & Klart!

Vill härmed meddela att badrummet nu är kaklat:)!
 
Nu saknas det bara badrumsmöblerna och så måste det målas ovanför kaklet + tak :) åh jag vill ju flytta in nu!! Helst i förrgår haha ;P Toan måste komma på plats med såklart, så man har någonstans att uträtta sina behov, haha!
 
Vill verkligen verkligen visa bilder, men har lovat min älskling så några dagar till blir de innan något kommer upp här :P Vi har jobbat så mkt på senaste att det går lite långsamt med allt, men
Snart så...:) 





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)