Vi Är Påväg!

Förutsatt att vi inte kört av vägen på grund av bananskal eller något annat roligt så är vi nu påväg ner mot Stockholm i detta nu när detta inlägg publiceras.
Yes, detta är ett tidsinställt inlägg för att fylla upp för det tomrum som blir idag då jag inte är hemma och kan sitta här och göra mig lustig :p Antar att jag får sitta bak i bilen dessutom (kommer nog vara världens värsta backseat driver för övrigt haha) så ska se till att ha något skojigt med mig att roa mig med, typ en tidning eller något ^.^
 
Väl nere i Stockholm lär jag få höra min älsklings stämma ljuda då han kommer säga "Prata inte med mig, jag måste koncentrera mig!" ackompanjerat till ett något rynkat ansiktsuttryck ;) Hihi, jag känner min älskling vid det här laget ^^ Tror dock det kommer gå bra och att vi kommer hitta till hans kusin, trots att de bor typ mitt i smeten :p Jag är nämligen världens bästa gps-läsare, så de så!
 
Hinner vi imorgon så blir det ett snabbt stopp i Gamla Stan oxå om jag får bestämma innan hemfärden ^^ Så pra pray pray att vi hinner med de! Hörs imorgon då vi kommer hem igen, uppspelta och glada (och säkerligen sjukt trötta efter bilresan haha) Ha de gott sålänge :)
 
 





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)