Finaste Gudson Blev Räddad :)

Översta bilden är original, såsom bilden blev tagen med kameran, undre är redigerad.
 
Är det inte sjukt vad lite pillande med några reglage i Photoshop kan åstadkomma ändå? ^^
Bilden ovan är på vår finaste gudson, fotad för några dagar sedan. Men kameran ville inte samarbeta med mig i det svaga ljuset inomhus, så resultatet blev inte speciellt bra, minst sagt. Bilden var för mörk och sedan hade kameran fått för sig att vår lille gudson var en tomat och inte en baby. Men efter att ha arbetat med verktygen Selective Color (Selektiv Färg), Curves (Kurvor) och Photo Filter (Foto Filter) så lyckades jag till slut rädda den ^.^
 
Är han inte för söt vår fine lille gudson? Så roligt nu oxå när han har börjat göra ansiktsuttryck. Längtar så tills det är min och min älskade sambos tur att få barn <3





Mamsen

Snyggt jobbat! Du börjar vara riktigt skicklig på redigering nu.
Jättesöt liten kille ♥
Kram till er

Svar: Tack finaste mami :D Ja visst e han ^.^
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)