Hejdå Vackra Höst

 
Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
Sommaren är kort, och hösten regnar bort.
Nåväl, så illa har det ju inte varit denna hösten, för den har varit sjukt vacker :) Dock så regnar allt det vackra bort nu istället, och sakta men säkert kryper vintern närmare. Usch, längtar inte.
 
I regnrusket bjuder jag på en mysig höstbild som jag tog i mammas trädgård senaste gången jag var där :) Har tyvärr inte blivit så mycket höstbilder annars i år, har varit så mycket annat man haft i huvudet så man har helt enkelt glömt bort ^^
 
Som idag, då det var upp till lägenheten igen för att riva ännu mer tapeter. Idag hade vi dock rivningshjälp i form av älsklingens två bröder och pappa, så nu är tapeten i vardagsrummet nerriven samt den i hallen. Sovrummet är en vägg nästan gjord i. Är sjukt vad lång tid det tar ändå att riva ner tapeter, men de som bott där innan har varit väldigt flitiga med lager-på-lager tekniken om man säger så, vilket gör att det tar en himla massa tid att få bort allt. Imorgon blir det att åka tillbaka och fortsätta, då förkylningen håller på att lägga sig så vägrar ja sitta här hemma och uggla :P
 
Ha en mysig kväll alla :)





Leah / hael

Tänk stackars Todde som har detta tråkiga som jobb. :P Ser fram i mot ser bilder :D

Svar: Haha usch vad tråkigt :p fast bra när man själv behöver renovera att ha en man som kan ;) Jo bilder kommer det mer av ^.^ kram!
Cissi

Mamsen

Den vyn är bekant och nu ligger det ännu mer löv på gräsmattan.
Att få bort alla lager tapet är inte så lätt, dammigt är det också. Kämpa på för gör man ett bra underarbete så blir det ett snyggt resultat. Glöm inte bort examensarbetet mitt i allt detta bara.
Massa kramar och krya på dig!

Svar: Nejdå mami det ska jag inte :D kram <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)