Intervju Idag & Tillträdesdag Imorgon På Nya Lägenheten!

Idag har jag varit nere på Lidl!
Såklart var man nervös, men de var så jordnära och goa människor att det kändes superbra allting faktiskt :) Så nu är det bara att hoppas och hoppas och hoppas lite till samt be till gudarna att de ringer med bra besked om två veckor :)
 
Hade varit så sjukt underbart att få ett jobb, för man blir verkligen galen av att bara sitta inne i en lägenhet och uggla dag ut och dag in :P Vara ute och springa och andra saker kan man ju inte heller göra hela dagarna lixom ^^
 
Imorgon får vi tillträde till vår nya bostadsrätt förresten! Och idag hade vi visning för två tjejer där den ena verkar väldigt intresserad av ettan som vi ska flytta från ^^ Så får hoppas allt går vägen där oxå ;D
Så på schemat imorgon är det möbelhämtning, sedan kanske ner till tapetaffären för att kolla ut tapeter och sådant :) Men först kommer jag väl lägga upp lite bilder på vårt nya hem som ska få sig en makeover som heter duga, haha ;);) Men det får bli imorgon, eftersom tillträdesdagen är då :)
 
Nu blir det bara chill ikväll som gäller, så man orkar med allt som händer imorgon :D Ha de gott allesammans så hörs vi imorgon :)





Mamsen

Fullt upp idag? Kan tänka mig att ni synat varje mm av lägenheten, haha. Hoppas att den andra blir såld också för det är inte så kul att stå med två hyror.

Jag håller alla mina tummar o tår för att Du får jobbet.
Kram

Svar: Vi har en köpare på den andra oxå :D:D allt bara verkar lösa sig på rullande band, hihi! <3 kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)