Nya Badrumsmöbler & Ny Kategori

Som vissa av er kanske har sett så gjorde jag en ny kategori igår här på bloggen.
Då vi ska genomföra rätt omfattande renoveringar så tänkte jag att det kan vara kul med en separat kategori just för renoveringen av lägenheten ^^ Så den nya kategorin heter "Nya Lägenheten & Renovering" :) Ska ta lite före-bilder  innan vi börjar riva ner tapeterna helt, så ni får se hur det ser ut just nu. Sedan kan man få följa vår renoveringsresa här på bloggen ^.^
 
Kommer lägga upp ett inlägg sen till "före"-bilderna med renoveringsplanerna oxå :) Men måste ta bilder först, hehe :)
 
Igår åkte vi till Bauhaus iallafall som planerat efter att älsklingen slutat jobbet. Väl där köpte vi nytt handfat med kommod samt en spegelhylla. Bauhaus hade ett erbjudande på dessa möbler då de var utgående varor, så istället för 3800:- kostade de just nu 1995:- :) Tanken var att vi skulle köpt en ny toalettstol också, men det hade inte fått plats i bilen, haha :) Så blir en tur ner till Bauhaus sen igen. Anledningen till att vi ska byta alla möbler på toaletten kommer ni få se sen på bild :p
 
Iallafall så blev det möblerna under vi köpte. Hoppas ni vill följa med på vår renoveringsresa ^.^
 
 





madelene

Skitsnyggt! :)

Svar: Hihi tack Gumms :)
Cissi

Mamsen

Fick ni inte plats med en toastol i bilen? Haha, jag ser en bild av hur någon av er får sitta på den vid hemtransporten.
Fina badrums"möbler" ni köpt! Kram från mamma

Svar: Haha jo vi hade kanske fått plats, men nu tar vi de nästa gång istället :) är ju inte galet bråttom så :D Tack mami :) kram!
Cissi

Leah / hael

Kul med eget :D Avis

Svar: ja de e superkul :D De kommer nog för er oxå ska du se :) kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)