Position: Kramfors, Gula Huset

Idag åkte jag och Gunnsan iväg till grannstaden i norr för ett besök hos mami och Thomas :)
Just nu ligger jag nedbäddad i soffan med laptopen i knäet och en fullproppad mage :p Skönt att bara få ligga ner och ta det lugnt ikväll, för innan idag har det hänt mkt saker.
 
Hela förmiddagen spenderades med att städa lägenheten då vi ska ha visning på den imorgon kväll. Därefter blev det ner på stan för att lämna nycklarna till mäklaren och sedan en snabbis till Mattes föräldrar för att sedan sätta sig i bilen och köra hit.
 
Väl här fick jag inte ta de lugnt heller för då ringde telefonen. Men det var ett sjukt bra samtal! :D Jag ska nämligen på anställningsintervju på Lidl på måndag! :) Hade lite svårt att hålla inne lyckan när jag lagt på, vilket mamma och Thomas fick erfara då jag flög runt här hemma i köket och skrattade hysteriskt av lycka, haha :P Får hoppas det går bra på måndag nudå! :D
 
Måste erkänna oxå att jag saknar min fina älskling massvis redan <3 Me loooooooves you! Nu blir det lite tv med mami och Thomas :) kram på er!





Matte

Hahah, ser framför mig precis hur din reaktion blev:)) sötnos! Saknar dig med <3 kyss

Svar: Saknar dig mest! <3 alltid! kyss!
Cissi

Anna_aka_Schlierie

Fick en bild i huvudet, där du springer runt som en galning i ett kök :D

Svar: Haha :P Det var ju exakt de jag gjorde ;)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)