Sjukstuga

 
Vaknade imorse av brutal halsvärk och täppt näsa.
Verkar som att mitt immunförsvar blev överkört till slut efter flera veckors hård kamp mot symptomen, haha :p Mår dock lite bättre nu, men mer än halva dagen har ju redan gått åt ju :( Lär ändå bli en tur upp till lägenheten när pojken kommer hem för att riva tapeter.
 
Men först, en tur till sängen igen :)





Mamsen

Men usch då! Jag har klarat mig än så länge....Hoppas du blir piggare snart.
Kram o krya på dig ♥

Svar: tack mami <3 :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)