Känner Mig Värdelös Idag

Idag är en sån dag då jag bara känt mig värdelös.
I bloggen kanske jag alltid låter glad och uppåt, men sanningen är att jag inte alls har mått speciellt bra på senaste tiden. Jag har varit (och är!) riktigt deprimerad emellanåt och har ingen motivation till någonting.
 
Jag önskar att det inte var så, men så är det.. Ena stunden känner jag mig okej, och tänker framåt och ser positivt på saker, andra sekunden så kan jag bara börja lipa. Tror att verkligheten har kommit ikapp mig lite efter allt som hänt förra året med pappas bortgång och nu då man mestadels sitter hemma så har man haft mkt tid att tänka.. Inget jobb har jag än, och åter igen är motivationen att göra någonting lika med noll. Har ikväll försökt få lite gjort, och en del läsning blev det och så, men ännu har jag inte skrivit ett enda konstruktivt ord till mitt examensarbete. Känns inte direkt kul. Känns som jag håller på att gå in i väggen totalt emellanåt. Har många gånger ingen livslust heller och bara sitter och deppar.
 
Behöver bryta dessa mönster... :( Hade det inte varit för min fina pojkvän och sambo hade jag nog inte orkat alls faktiskt. Utan pengar och jobb i dagens samhälle kommer man heller inte långt. Inte undra på att folk blir deprimerade egentligen. Har inte fått några pengar sedan i maj, så har nu levt i snart ett halvår utan inkomst.. Och det tär verkligen på en. Tack och lov för mami och min pojke som hjälpt mig <3
 
Nej, jag ska försöka att inte vara bitter, jag vill ju inte sprida negativ energi här egentligen.. Jag har försökt göra mitt bästa, men jag kände att jag bara behövde skriva av mig lite om hur jag känner. Vilket just nu är skit. Men när man är på botten finns det bara en väg att gå, och det är upp..





Matte

Väldigt klokt skrivit på sista meningen speciellt!
Älskar dig <3

Svar: Älskar dig <3!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)