Bilvård

 
Snyggaste äldre 9-5an i stan?
Antagligen så är min bil det, haha ^^ Så snygg att en kund på Thomas jobb frågade om den var till salu för att den var i så fint skick, haha! :P Igår stod nämligen lilla Gunnsan där på Sundströms Bil för att få lite kärlek. Ny olja och filter samt en tvätt av Thomas och mami blev det :) Sedan fick hon huven vaxad också innan hemfärden till Härnösand.
 
Gunnsan hälsar och tackar och bockar så mycket för omvårdnaden och meddelar att blodtransfusionen var mycket lyckad, då hon var en väldigt glad bil igår på vägen hem! ^.^





Mamsen

Haha....så skönt för henne! Ja det är en välvårdad gammal dam du kör.
Ha det så skönt nu i helgen ♥

Svar: :D detsamma finaste mami <3 kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)