Cat Eyes

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Lyckades verkligen fånga Lilla Gumman på bild när jag var hos mami i förrgår.
Crazy cat eyes, eller vad säger ni? :P haha. Hon har verkligen magnifika ögon den katten. Så vackert turkosa att man smälter! Hennes personlighet är inte helt dum den heller, vi lekte kurragömma tillsammans i tio minuter medans mamma var nere i källaren och donade, haha :p Hon är så söt när hon vill att man ska jaga henne ^^
 
Har spenderat kvällen hos min mysiga svärfamilj ikväll iallafall, kom hem för inte så länge sedan :) Har dessutom varit duktig idag och löpt 2.5km tillsammans med älsklingen ^^ Kondisen tar sig kan jag lova ;)
 
Så, inatt kommer man att sova gott :D





Mamsen

Ljuvlig bild på min Lilla Gumma. Tack för den!

Svar: hihi :D kul du gillade den :D kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)