Hårt Mot Hårt

Inte fasen får man sova inatt.
Nej absolut inte. Jäkla idioter till dumhuvven till grannar som startar efterfest klockan tre på natten / morgonen ... Och det är inte lågt heller direkt! Samt inte första gången det händer *gnisslar tänder*
 
Nej nu jäklar ska de bli hårt mot hårt! Sitter och smider planer på att köpa kackerlackor som jag ska inkorporera i deras lägenhet via brevinkastet... Muahahaha det hade nog abrupt förstört deras fest... Kan riktigt se framför mig när ett tjugotal stora kackerlackor invaderar lägenheten och paniken det skulle frambringa.. *skadeglädje till max* 
 
Ja som ni kanske hör är jag MÅTTLIGT road av detta och ganska argsint i nuläget. Sker det igen lovar jag att jag ska göra slag i saken, muahahaha! 





Anonym

Välkommen till verkligheten! Nästa gång är det bättre att knacka på och konstruktivt be dem hålla käft så sent på natten istället för att ligga hemma och sura för det hjälper inte :-(

Mamsen

Det var lika illa uppe i Umeå denna helg. Ett oherrans liv i lägenheter som till brädden var fyllda med folk i olika berusningsgrad. Man springer inte direkt dit och säger åt dem.
Hoppas det blir bättre.
Kram

Cissi

Håller med mamsen här, man knackar inte på mitt i natten när det är så mkt oväsen och så mkt berusat folk, för man vet aldrig vad som kan hända. Var därför vi inte gick upp dit :P

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)