Kamouflerade Gräshoppor

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Ser ni dem? :p
Dessa sötnosar fotades under utflykten upp till Omneberget och är tagna på bergets topp ^^ Den i mitten är dock en slags vårtbitare, och inte en gräshoppa. Är dock första gången jag sett en vårtbitare utan de långa spröt som de brukar ha, men tydligen finns det de med korta spröt oxå ;)
 
En blomma smög sig visst in bland bilderna oxå, hihi :P Så om ni febrilt letar efter en gräshoppa där så kan ni sluta leta nu för det finns ingen, hehe.
 
Har spenderat senaste dygnet hos mami och Thomas i Kramfors, så det är därför jag inte uppdaterat något. Man måste få ha såna slackerdagar oxå ^^ Nu ska jag redigera fler bilder, hihi ^^





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)