Lexie: Nu & Då

Lyckades hitta de gamla RAW-filerna som jag fotade med Ninas gamla Nikon D200 på datorn igår ^^!
Så passade på att redigera om en av bilderna där föreställande Lexie på balkongen. Sedan letade jag upp den gamla som jag hade redigerat för att se hur skillnaden blev. Och visst var det skillnad i min redigeringsteknik då och nu måste jag säga ^^
 
Vilken version gillar ni bäst? :) Den övre redigerade jag igår, och den undre är från 2011 :)
 

 





Anonym

Översta :)

Svar: :D:D Då vet jag att jag avancerar iaf ;)
Cissi

Mamsen

Den översta är mer lik verkligheten men den nedre har också fördelar i och med att den är "softare" i ljus och skärpa. Så jag gillar båda.
Kramis ♥

Svar: Hehe tack mami :) kram :)
Cissi

Leah / hael

översta,, mer naturlig i färg :)

Svar: Ja visst är den :D Roliga är att jag visste inte 2011 hur man ändrade vitbalansen, så den gamla är inte färgerna ändrad på från original, är kul att man har lärt sig så mkt om redigering att man kan "rädda" bilder som är fel vitbalans :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)