Liten Gudson <3

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Rotade runt lite i Lightroom och fann ännu fler bilder jag inte visat!
Bland annat dessa två som togs ute i stugan när vår gudson bara var en liten plutt :) Gillar hans sovstil skarpt hihi! Han har blivit jättestor nu i jämförelse med vad han var här, då han precis hade lärt sig att greppa saker. :)
 
Åh, han är så himla söt ^^ Längtar så tills det är vår tur <3





Leah / hael

Han ser lite skev ut ;) hahahah men så söt

Cissi

Haha, ja visst gör han xD Ja det e han <3 Vill se er pojk oxå när jag kommer ner i januari :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)