Omneberget

Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
Hej på er :D
Idag, till skillnad från igår, har det varit lite trist väder ute tyvärr. Dimman har legat tät över hela staden i stort sett hela dagen, dock har det inte hindrat oss från att ha åkt ut till stugan och hängt där lite ^^ Har även blivit en 3km löptur tillsammans med Martin ikväll för vår del runt elljusspåret. Man märker verkligen hur stor skillnad det har gjort att man har slutat snusa, konditionen är helt galen nu om man jämför med innan :D
 
Gårdagens bergsbestigning var inte speciellt uttröttande den heller, fast svettiga var vi ändå när vi kom upp till toppen. Kameran följde ju såklart med så jag kan bjuda på en liten bildboom ikväll :D Rotsidan besökte vi oxå, men de kommer imorrn :) Hade önskat att solen inte hade legat på så starkt igår dock, kontrasterna blir så hårda :S Får ta en tur upp dit igen någon dag då det är molnigt, haha! :P
 
Iallafall så levererade Höga Kusten igår kan jag säga :) En underbar dag med underbart sällskap <3





Mamsen

Tack själv för sällskapet. Vi hade en härlig dag därute och vädret var verkligen bara bäst.
Fina bilder och svampen är verkligen gigantisk.
Ha det gott, kram ♥

Svar: Detsamma mami :D Måste vi göra om sen igen ju! :D kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)