Rotsidan

Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
I förrgår var ju jag, älsklingen, mamsen och Thomas ute på äventyr, så här kommer några bilder från Rotsidan som ligger utanför Nordingrå ^^
Om ni har vägarna förbi Norrland så rekommenderar jag verkligen ett besök ut hit! Var många år sedan jag var här ute sist, och det var lika fint som alltid :)
 
Imorgon händer det mindre fina saker dock, för jag ska iväg på VC för cellprovtagning :S Tre år sedan sist jag gjorde det nu tydligen, fasen vad tiden går fort! Längtar inte direkt kan jag lova, det var ingen hit när jag gjorde de sist.. Men det är bra att möjligheten finns så att man kan upptäcka cancer i god tid iaf :)
 
Ha en mysig kväll allihopa :)





Anna_aka_Schlierie

Du tar så härliga bilder!

Svar: :D Tack! Försöker, haha :)
Cissi

Leah / hael

Ser härligt ut . Dock längtar jag till lite höst färger, dock inte regnet :P

Svar: Tack ^^ Jo hösten är vacker, längtar själv efter samma som dig, dock inte kylan för min del :P Hade gärna fått varit sommar året runt om jag fått bestämma :) kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)