Run Bitch Ruuuuuun

Blev en tur ut med älskling ikväll längs vägen mot Saltvik.
Är så himla jobbigt att springa med min pojke som är en löpare utan dess like.. Han blir inte ens andfådd och jag kämpar så att de känns som jag håller på att dö.. Måste se så himla roligt ut xD
 
Inte får man sakta ner heller, nej det är jogga heeeeeeeeeeeeeela vägen ända tills vi är tillbaka till bilen igen. Kändes som halsen skulle sprängas när vi tryckte på uppför sista backen till bilen men det är så värt det såhär i efterhand! Hade jag inte haft honom med mig hade jag inte ens pushat mig själv hälften av vad jag gjorde ikväll, för när lungorna börjar kännas ansträngda så vill man ju inte göra något annat än sakta ner xD Så det är jättebra att han pushar mig och hjälper mig att pressa mig själv :)
 
Är ju lite annorlunda att jogga här uppe än nere i Skåne med kan jag säga.. För här är det inte bara platt som det är där nere utan här är det upp och ner, upp och ner.. Vilket är sjukt bra för konditionen dock ^.^
 
Och sedan har jag ju finfina skor oxå ;) Aka dem nedan. Värda vartenda öre för man formligen flyger fram i dem ^.^ Fast lika död för det lär jag vara imorgon, hähä..
 





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)