Små Steg Åt Gången & Tapetspaning

Med små små steg har jag äntligen funnit motivationen till att fortsätta med mitt examensarbete.
Så idag skrev jag över alla 1000+ ekarna som jag inventerat till ett kalkylblad i Excel, snyggt uppradat och med alla parametrar. Tog bara lite över 3 timmar, haha :p Men nu är det gjort! Känns bra att vara på gång igen :)
 
Satt även och tittade på lite tapeter med mina kära svärföräldrar idag medans jag tog en paus från ekarna. Kommer bli så himla skoj att få välja tapeter och allt sådant nu snart tillsammans med min älskling till vår nya lägenhet! Längtar sjukt mycket <3
 
På tal om lägenheter förresten så glömde jag ju nämna igår när mäklaren var här att det blev sjukt fina bilder som togs. Haha, är nästan så man tycker synd om de som kommer att vilja komma hit för ettan ser så sjukt mycket större ut än vad den verkligen är. Sjukt hur man kan förvränga verkligheten med vidvinkelobjektiv egentligen. Vår toa ser typ enorm ut, samma med köket.. Kommer lägga ut bilderna sen så får ni se hur det ser ut här :D
 
Har den senaste tiden suttit på Hemnet en himla massa oxå och bara sugit åt mig som en svamp av alla inspirationsbilder som finns där. Så ja typ såhär kommer det se ut hemma hos oss då, haha (man kan ju alltid drömma iaf;)) Ha en mysig kväll allihop <3
 
 





Mamsen

Oj, vad duktig du har varit. Ja, det är hög tid att du tar tag i slutet på din 4-åriga högskoletid. Hoppas det fortsätter i samma anda nu tills det är klart och du kan få redovisa.
Fina kök men ujujuj vad dessa kostar. Tur att ni har ett fräscht nytt kök i nya lägenheten.
Ha en skön helg och så den obligatoriska kramen förstås.

Svar: Hehe ja det är en himla tur att vi har det mami :D Nytt kök är dyrt dyrt dyrt ;) Kram :D
Cissi

Anna_aka_Schlierie

Synd att det är en etta! Kunde lätt tagit min familj upp dit ^^ Det där köket!! Älskar mitten delen!! <3

Svar: Haha dessa bilder är från Hemnet :):) Så de e inte vår lägenhet tyvärr.. But I wish :D:D kram :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)