Tjusig Gudson! :)



Vår lilla gudson blev mycket tjusig idag då han fick sin första svarta body från Sweden Rock Shop av oss :D
Vi kunde inte låta bli att beställa den åt honom när vi såg den i katalogen, för den var så sjukt cool ^^ Och känslan när lillpojken fick syn på en idag med och sprack upp i ett leende, hihi åååh! Hjärtat smälter :)

Tyvärr fick det bli dåliga iphonebilder för korkade jag tänkte att det skymmer ju snart ändå, så då kommer jag inte vilja fota något.. Typiskt för jag skulle haft med mig systemkameran :P Jaja, det kommer fler chanser :)

Vackert väder vi har ute förresten, eller hur? Regn och så blåser det som attans.. Och mer skulle det tydligen blåsa inatt oxå. Huvva, hösten är här :(

Fast.. Då kan man ju ha myskvällar och se film :D Myspys!





Matte

Haha Viggo är så jäkla söt :)

Ja vi ska ha det riktigt mysigt :) <3

Svar: hihi :D <3
Cissi

Leah / hael

Vad gulligt :) Tycker kläder till pojkar är sjukt tråkiga, bara byxor och body typ så man kanske skulle beställa med något tryck på :D

Svar: Hehe ja jag håller med :D Pröva sweden rock shop då, de har en del skojigt ^^ kram :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)