Från 61 Till 59

När jag slutade snusa for siffrorna på vågen iväg fort, på grund av ett omättligt sug efter "någonting" om kvällarna.
Jag började prova olika bantningsmetoder lite på måfå, vilket inte gav de resultat jag ville ha för jag orkade inte vara strikt nog. Så nu till slut stod vågen på 61, trots att jag inte åt mycket mat alls!
 
Vad fasen är det för fel, tänkte jag. Har jag fått så sjukt låg ämnesomsättning att jag inte kan äta mat snart alls? Men det var inte boven i dramat. För jag kom snart på vad som verkligen var boven. Under morgon/dagarna åt jag nämligen inte mycket alls. Knappt 700 kalorier under morgon/dag många dagar. Så när man kom hem från jobbet på kvällen tänkte jag att "fasen, nu har jag ätit så lite så nu kan jag unna mig något gott" och så kunde jag äta Cheez Ballz eller makaroner med ostsås eller något annat gott :P Sedan jag gick och la mig på de. Hallå? Hur kunde jag tro att jag skulle kunna hålla på så och tappa vikt, haha :P
 
För två veckor sedan iallafall började jag gå till jobbet varenda dag, vilket ändå är en bit med tanke på att vi bor på Högslätten. Hade ett bra tempo så att jag var alldeles genomsvettig när jag kom fram till Lidl. Samtidigt började jag äta ordentlig frukost, samt små mål var 3e/4e timme. Och tro på fasen, min förbränning kom igång igen! Dessutom försvann en stor del av sötsuget när man "hela tiden tryckte i sig mat" och nu har det äntligen gett resultat på vågen!
 
I förrgår vägde jag mig och äntligen äntligen visade vågen under 60 kilo. Vilken lycka! Och då äter jag fasen mer än vad jag gjort totalt sett den senaste tiden ändå, trots småätandet på kvällarna. Är så himla glad att det funkar, kanske man kan komma i form igen ändå, trots att man slutat snusa :D
 
Sitter iallafall här nu med min frukost, som består av två skivade bananer med vaniljkesella på. Usch så gott :D Sen vitaminbrus på det :) Ska äta något sedan igen innan jag börjar jobbet vid tre. Ha en mysig dag allihop ute i solen! :)





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)