Madde, Jacko, Jag & Vårdkasen

 
Ikväll ringde min Maddelutt och frågade om jag ville följa med upp till Vårdkasen.
Sagt och gjort, upp åkte vi och kameran följde med. Försökte mig på att fota fina Jacko åter igen, något jag försökt med förut men svart päls lurar verkligen kameran ^^
 
Nåväl, ovanstående svartvita bild blev faktiskt riktigt bra, fick mäta manuellt dock för att få till ljuset :) Förresten så får man leta efter en hund med mer damp och spring i benen än Jacko, haha :P Fast fin är han ändå, trots att han halft skrämmer livet ur en när han kommer i full fart som ett ånglok mot en xD Sedan har han som hobby att hoppa ner i varje vattenpöl han kan hitta oxå, för att sedan skaka sig i ens närhet. Tack och lov har Madde lärt han "skaka" haha ^^
 
Ha en mysig kväll alla, imorgon väntar åter igen en heldag med jobb för min del. Kram på er!





Jennie Johansson

Åh, vad fina bilder! :D
Flat'ar är så sjukt vackra, skulle själv vilja ha en :) De flesta Flat'ar har lite halv damp, det är som att de är för glad och för ivrig för deras eget bästa ibland, så dem verkar helt skogstokiga :) Men dem är söta ändå! Vill man ha en hund med energi så ska man verkligen ha en Flat :D

Kram på dig!

Svar: Tack :D Haha ja verkligen ^^
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)