Snapshot I Bilen

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Åkte ut till sommarstugan en sväng idag med älsk :D
Såhär ser han ut när han kör bil. Koncentrerad till max och med solbrillor på. haha söte :P Tog denna bilden genom att helt random hålla kameran bredvid mig så långt bort från han jag kunde (40mm ni vet, zommar in som fasen på mellanformat ;P) och så ställde jag in autofokus och knäppte av. Och vips hade jag denna bilden, första knäppet haha :D
 
Är för övrigt förkyld, men känner mig lite bättre idag iallafall :) Tre dagar kvar på ledigheten nu, så man lär ju hinna bli frisk iaf tills man ska på jobbet igen den 1a maj. Hoppas ni har haft en bra dag ute i solen förresten:D kram!





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)