2 År Av Saknad <3

 
Igår var det två år sedan min älskade pappa lämnade jordelivet.
Två år av saknad. Du fattas oss papi! <3 Samtidigt vet jag att vi kommer att ses igen och att du nu har det bra. <3 Vi alla älskar dig och saknar dig så mycket dock ska du veta.
 
Åkte upp till Kramfors där även min syster var och sedan besökte vi tillsammans pappas grav i sällskap av mami, Thomas och min systers sambo <3.





Mamsen

♥ Saknad och älskad ♥

Väldigt fina kort du tog!

Kram

Svar: tack mami <3 ja det är han!
Cissi

Matte

<3 puss gumman

Svar: PUSS! <3
Cissi

Avoria

Jag beklagar sorgen :-(

Svar: Tack <3! Kram :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)