5 Dagar Tills Tunisien!

 
Om fem dagar sätter jag och svärfamiljen oss i två bilar och kör ner till Arlanda.
Svärföräldrarna firar 30 år som gifta och ville ha med oss allihop ut på en resa. Så i år blev det inte bara en utlandsresa, det blir två ^^ Och denna kommer gå till destinationen på bilderna ovan: Hammamet och Tunisien!
 
Vi kommer att bo på Vincci Taj Hotel, ett femstjärnigt hotell 5 km söder om Hammamet. Känns lagom att åka utomlands nu till solen igen när vi haft sånt kaosväder som vi haft den senaste tiden här i Sverige. Vaknade säkert 5 gånger inatt av att regnet började ösa ner utanför. Verkligen ÖSA ner. Fy fasen, hoppas ingen har drabbats av översvämning här såsom dem gjort i Halland.
 
Nu ska jag äta frulle, sedan ska vi åka över till Micke och Ramona för att fota lite ^^ Ha en fin dag allihop <3





leah

Mer fint att fota! ;)

Svar: Haha ja eller hur! :D
Cissi

Diana

Åh så härligt! Håller med, nu börjar man längta efter lite värme igen.

Svar: Ja, verkligen! Nu är ju snart vintern här lixom D:
Cissi

victoria

Tack! :) inte lika fina som dina men jag har ingen bra kamera heller så är nöjd ändå :) Men guuu va härligt att åka iväg igen då! värsta lyxigt såhär i höstkylan. Hotellet såg riktigt fint ut! kram

Svar: Det ska du vara :) Nöjd alltså ^^ ja, det känns rätt bra, haha :p speciellt nu när kylan kommit :) kram
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)