Lilla Busfröet Tindra II

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Hej på er!
Long time no see, hehe. Har tyvärr jobbat samt umgåtts mycket med pojken och familj så därför har jag inte uppdaterat här så mycket ^^ Men nu så;)
 
Ja som ni ser på bilderna så har mamma skaffat sig en liten illbatting ^^ Ett riktigt busfrö som älskar att bära på papperstussar samt att.. eeh ja tugga på saker ;P Och hon är riktigt vacker när hon gör det sistnämnda som ni ser :p Jama tycker hon oxå om att göra, och tydligen äter hon som en häst enligt mami :) Ja, Tindra har blivit en bra "ersättare" åt Missan som vi var tvungna att ta bort på grund av kattsjukdomen FIP.
 
Och Lilla Gumman som ni ser på översta bilden, hon tog verkligen Tindra till sitt hjärta. Har för övrigt aldrig stött på en mer förlåtande katt än Lilla Gumman. Hon accepterar verkligen allt. Pappa katt, kattungar, Missan, perserkatten som mamma tog hand om som tyvärr blev påkörd och nu Tindra. <3 :)





Jennie Johansson

Åh, vilken söt en! :D Nästan så man känner ett sug efter en kattunge! ;)

Svar: Ja samma här :) Fast får nöja mig med mammas gosnosar när jag är där på besök än så länge ^^
Cissi

matte

Sötnosarna:) <3

Svar: aa :D <3
Cissi

victoria

Åh jättesvårt att beskriva men som en fisk i magen brukar man säga och det stämmer rätt bra ;) än så länge känner jag inte om det är en fot eller en arm eller vad det kan vara. Men mysigt är det absolut <3 väldigt lugnande också att känna att hon lever och sprattlar runt

Åh så fin kisse! :) vi funderar på att skaffa en till kisse snart också som sällskap till Nano

Svar: Åh gud vad mysigt det låter! Fasen vad jag längtar :D Ja det tycker jag ni ska göra ^^ alltid kul för kisen att ha en kompis <3 :) Hehe ja Tindra är riktigt söt, älskar att spinna och ligga i knäet oxå ^^ kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)