Things Are Getting Real...

 
Om jag skulle slå ut antalet gånger jag flyttat i mitt liv, så har jag flyttat vartannat år under 27 års tid.
Herregud, det är fasen mycket! Jag har hunnit flytta så sjukt många gånger och prövat på så många olika boendeformer..
 
Prövade att skriva ner en liten lista och det blev då denna :P
Stockholm -> Mjällom (Lägenhet -> Villa)
Mjällom -> Mjällom (Villa)
Mjällom -> Kramfors (Villa)
Kramfors -> Sundsvall (kort) (Villa -> Lägenhet)
Kramfors -> Hörnefors (Villa -> Lägenhet -tvåa-)
Hörnefors -> Umeå (Lägenhet -femma-)
Umeå -> Karlshamn (Lägenhet -> Villa)
Karlshamn -> Karlshamn (Lägenhet)
Karlshamn -> Kristianstad (Inneboende)
Kristianstad -> Kristianstad (Studentkorridor)
Kristianstad -> Härnösand (Bostadsrätt -etta-)
Härnösand -> Härnösand (Bostadsrätt -tvåa-)
Härnösand -> Härnösand (RADHUS!)
 
Haha, det är fasen sjukt! :P Men nu blir det inte mer flyttande, för nu har vi vårt radhus <3! Längtar längtar längtar :))))) Och ja, vår lägenhet ser just nu ut som kaos, haha :p





Diana

Oj, du har verkligen flyttat många gånger! Spännande att du bott i Blekinge/Skåne!

Svar: Ja de har blivit några gånger, haha :P men nu är det banne mig färdigflyttat nu ^^
Cissi

Avoria

Åh vad härligt med flyttkaos ;-) hehe... På ett sätt tycker jag om det också, är ju början på nåt nytt!

Svar: ja precis :D Hehe kram :)
Cissi

Mamsen

Ojojoj, vad du flackat omkring! Men nu blir du väl kvar på samma adress ett tag när ni flyttat in i radhuset.
Snyggt ni har det förresten, hihi!
Massa kramar från mamma ♥

Svar: Haha ja det blir jag :) <3 Kram mami <3!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)