Viggos Julporträtt

Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D + Reflexskärm Silver
 
..eller snarare försöken till att ta ett porträtt.
För det var inte lätt med den här lilla illbattingen idag! Nej, det var nog värsta dagen pojken har haft på ett halvår, MINST, konstaterade en något irriterad Maddelutt. Och ja, inte har min käre gudson gjort mycket annat än grinat idag så att de rullande R:en bara flög ur munnen på honom. Slicka på pinnar och åla fram på reflexskärmen var även det så mycket roligare än att agera modell tyckte han minsann!
 
Men till slut så, efter många om och men, visade sig två leenden. Dessa var i princip de enda leendena vi fick till under hela eftermiddagen som jag var uppe på Furuvägen dessutom. PHEW!





Mamsen

Sur och vresig ......men helt fantastiskt härliga kort på den lille sötnosen.

Svar: Hehe tack mami <3 :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)