A Remake Of Sofia

Modell: Sofia Kalling. Foto: Jag.
Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D + Reflexskärm Silver
 
Kommer ni ihåg de här bilderna som jag fotade på Sofia för bra länge sedan nu?
På den tiden hade jag problem med kontrasten och brightnessen på min skärm, vilket resulterade i att många redigeringar och inlägg här inte blev som jag tänkt mig eller som de såg ut på skärmen. Så för några dagar sedan bestämde jag mig för att ge dem ett försök igen, efter att ha kollat igenom gamla inlägg och blivit förargad :P
 
Resultatet denna gång blev mycket bättre, även om det inte gick att helt rädda färgerna på den rosa tröjan som var väldigt överexponderad på originalbilderna. Men absolut en klar förbättring om man jämför med de gamla ^^
 
Det är även alltid roligt att sätta sig ner och redigera om bilder, för man märker verkligen hur mycket bättre man har blivit. :)





Mamsen

Snygga bilder på en snygg tjej!

Svar: Hehe tack mami :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)