Ska Snart Vaccineras >.<

Den 4 mars klockan 14:00 ska jag ta vaccin för första gången sedan grundvaccinationen man fick när man var liten.
Längtar inte kan jag lova. För är det något jag har en sjuk fobi för så är det just sprutor och nålar.. Ryser i hela kroppen på mig när jag tänker på det! Usch och fy!
 
Jag ska iallafall ta med mig pojken har jag bestämt.. Så de så! Haha, mår dåligt bara jag tittar på bilden här nedanför.. Menmen, det ska nog gå bra.. Så länge jag har min pojke med mig som stöd.. Kommer nog inte kunna hindra mig från att gråta som ett litet barn ändå dock xD
 
Har varit lite kass uppdatering här tyvärr senaste dagarna, men det beror på att det inte finns så mycket att skriva om för tillfället ^^ Antingen så jobbar jag lixom, eller skriver på examensarbetet eller umgås med pojken innan han åker till jobbet. Så det händer inte så mycket just nu med andra ord. Jobbar varje dag nu resten av veckan så jag hoppas lönen blir fet i mars iaf :D
 
Ha en mysig kväll allesammans <3
 
 Bild från Google. Usch och fy!





Jennie Johansson

Åh fy! Blä för sprutor och nålar.. De är bland de värsta som finns :/ Jag är jäklat livrädd för dem :S Hujja! Hoppas allt går bra för dig!

Svar: Åh, nu blir jag ju avis! :D Jag vill också se FFDP live :P Kan tänka mig att det var grymt mäktigt! :D

Precis som här då med städningen :) Vi hjälps åt, och så tycker jag att det ska vara. Man har ju hushållet tillsammans, så då bör man hjälpas åt :)

Svar: Ja precis ^.^
Hehe, ja dem var grymma :D Öppnade såklart med Under and over it oxå ;P Så vi "fick dem på köpet" då det var Avenged Sevenfold vi skulle se egentligen ;D kram på dig :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)