Steghylla Från Mio

 
Igår monterade jag och älsklingen ihop steghyllan från Mio som jag köpte samma dag som duschväggen kom.
Det blev så himla fint med den i hallen :D:D Är så sjukt nöjd. Möbleringen i hallen är nu färdig ^.^ Ska fixa lite annat pynt bara att ställa i hyllan sen, hehe :) Blev det bra eller ser det för klottrigt ut? Vad tycker ni? ^^
 
Förresten, ser att jag har en del läsare, men det är så få av er som kommenterar ^^ Kommentera gärna och länka till era bloggar så att jag hittar till dem och kan ge en kommentar tillbaka eller bara se vilka det är som läser min blogg för det hade varit skoj :) kram på er!





matte

Fint!!!:) <3

Cissi

Haha, du kan vara fin :)

Mamsen

Ännu en gång får jag skriva "Mycket snyggt". Det blev ett lyft i er hall och nu är den helt färdig.
Ni kan vara nöjda med ert verk! Ha nu en fin helg, med eller utan OS.
Kram ♥

Svar: Aww tack mami :D Är sjukt nöjd själv ^.^ Matte säger "med OS, ska binda fast henne vid soffan" :P Haha, kram <3
Cissi

Anonym

Hej! Jag ska sälja en likadan hylla som denna men har den ihopmonterad på vinden. Undrad därför om jag skulle kunna få låna din bild? Kommer givetvis nämna att det inte är min bild. Tack på förhand

Svar: Absolut, det är ok :)
Cissi

Isa

Hej! Såg nu varifrån bänken kom ifrån! Undrar dock nu istället vart ni har köpt er knytade vita hink som står bredvid hyllan! Kram

Svar: Den köpte jag på en lokal inredningsbutik i Birsta, den har tyvärr lagt ner nu :( osäker på vart man annars kan köpa den, det finns dock liknande på Mio vet jag :) Kram :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)