Välkommen Till Min Ekhörna

 
Såhär ser det ut vid min datorplats just nu ^^
Ekböcker lite här och var, haha. Har ju satt igång med examensarbetet igen, och denna gången känner jag mig riktigt taggad! I juni är det dags om allt går som jag vill, och då ska jag ta min examen :)
 
Enda som är lite tråkigt med att bo i lilla Härnösand i Norrland är att jag måste fjärrlåna de flesta böckerna, och det tar lite tid att få hem dem till sambiblioteket här i stan. Missade en reservation jag gjort för några dagar sedan, då böckerna endast ligger kvar i tre dagar och jag jobbade då.. haha typiskt :p Men nu har jag fått hem den boken med ^^ Allteftersom jag hittar ny intressant litteratur kommer jag att låna hem fler böcker och lämna tillbaka dem jag är färdig med. Har redan återlämnat en bok oxå ^^
 
Hoppas ni får en mysig dag där ute i snöovädret :) Kram på er!





Mamsen

Duktig du är och jag gillar din inställning till detta. Kör hårt, jag vet att du fixar detta! Jag hör riktigt hur det "ekar" från ditt arbete. :)
Kram ♥

Svar: Tack mami :D Haha ja, nog ekar det alltid.. Tomt i huvudet just nu om inte annat, haha! :) kram :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)