Finbesök Hemma Hos Oss

 
Idag kom min storebror Göran och hans sambo Nelum på en snabbvisit innan de fortsatte resan söderut hem till Gävle.
Alltid roligt att träffa dem :D Blev lite tjatter och så gick de på den obligatoriska husesynen, haha ^^  Med sig hade de även en orkidé som nu har fått en egen plats i vardagsrumsfönstret. Tack! <3
 
Har varit en trevlig start på dagen med andra ord och nu inväntar jag bara att pojken ska komma hem från extrajobbet han är iväg på idag. Sedan blir det söndagsmys innan han går på sin jobbvecka imorgon. Kram på er!





victoria

Fint matbord! vart har du köpt det? :)

Svar: Tack! Vad roligt att se att du läser bloggen :D Nu fick jag ju en till blogg att läsa :) Köpte bordet och stolarna på blocket, men e är från EM möbler :) Kram!
Cissi

Mamsen

Fint kort på Nelum o Göran. Kul att de hann fara förbi.

Svar: Ja superkul :D tack :) kram mami!
Cissi

victoria

Ah okej :) vi ska flytta snart så spanar runt efter nytt. Javisst har läst ett tag, är dålig på att kommentera bara :P Ni har fått det riktigt fint i lyan, duktiga ni är på att renovera :) kram!

Svar: Haha tack :D Den var inte så fin när vi köpte den, det kanske du har sett :) Än är inte allt 100% klart heller, men vi jobbar på :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)