Jobb & Kallt Som Fan

God kväll på er :D
Nu är man äntligen ledig några dagar efter att ha fått jobba en hel del dagar och timmar denna veckan ^^ Känns bra, och nu sitter jag här vid datorn och bara latar mig. Man måste ju få göra de oxå ;) Har en stor filt runt mig, för fasen vad det är kallt här. Det drar in från fönster och balkong, så man fryser ju konstant här hemma :/ Inte roligt, jag hoppas verkligen att föreningen gör slag i saken och byter alla fönster som de lovat.. Hade inte varit helt fel att slippa frysa här hemma :P
 
Aja, hoppas ni alla får en mysig kväll iallafall, min ska spenderas tillsammans med min fina älskling :) Kramar på er!





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)