Saltviks Snölandskap

Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
Trots att vi ställt klockan på 10 så lyckades vi på något konstigt sätt ändå inte ta oss ur sängarna förrän klockan var nästan ett.
Attans tänkte vi, för vi hade ju tänkt hinna ut och fota lite vid stugan idag. Sagt och gjort, vi slängde i oss frukost alltmededans solen kröp närmare horisonten. Sedan begav vi oss ut! När vi väl kom fram till järnvägen som skulle ta oss ut till stugan så visade det sig dock att det var riktigt djup snö. Inga skotrar hade än varit ute och ordnat gångväg, så det blev ingen utflykt till stugan. Men lite fotande blev det iallafall :D
 
Det var magiskt ute, och eftersom det inte blåst någonting så hade det bildats stora snöbollar i buskarna, och trädens grenar var neddtyngda av snön. Jättevackert var det, trots att mörkret redan började var antågande. Och lite frisk luft fick vi ju dessutom :D
 
Nu måste jag gå, ska hjälpa min älskling att kapa lite golv till projekt: mini walk in closet! ;)





Tina

Vilka vackra vinterbilder. Med vänlig hälsning Tina

Svar: Tack så mycket :)!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)