Familjen Nyman-Rönnqvist

Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D + Reflexskärm Silver
 
Varning för sötchock! ^^
Detta är alltså återstoden av bilderna som fotades vid det här tillfället, ute i Saltvik vid stugan. Måste säga att ljuset verkligen var magiskt där ute denna dag och att det var en ren fröjd att redigera dessa bilder. ^^ Uppskattade var dem onekligen oxå att döma av Maddeluttens reaktion när hon fick se de tre av dem som jag skickade till henne igår :)
 
Har en känsla av att mitt och Mattias kärleksbarn kommer att bli den mest fotade bebisen någonsin, haha... :) <3
 





Mamsen

Fantastiskt fina kort och en fin familj är det också!
Snyggt jobbat, gumman.

Svar: Tack :D Är vääääldigt stolt över dessa bilder själv :) Fast hade bra statister samt hjälp för att få till dem oxå, hihi :) kram <3
Cissi

leah

Är det bara jag eller är han lik sin mamma?
Och han har sjukt fina blå ögon

Svar: Hehe jo det är han :) Han är lik dem båda två ^^ hihi Viggos mamma blev mycket glad när hon läste denna kommentar för alla har sagt att han är lik sin far så mycket :) kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)