Kroatien Recap Part 2 - Sunday

 
Eftersom jag jobbar så mycket nu så får det bli lite åt gången som jag visar er av vår resa till Kroatien :)
Efter att ha utforskat klart i den gamla stadsdelen samt sett marinan från lite höjd åkte vi hem igen till hotellet. Vid hotellet fanns det en stig som ledde ner till vattnet, och följde man den rakt ner kom man strax till stranden Copacabana. Stranden ser ut att vara en sandstrand från håll, men det är den dock inte, utan det är små små slipade och runda stenar som utgör själva stranden. Flertalet av dessa är alldeles runda som bollar! Jättehäftigt faktiskt hur vattnet kan slipa stenarna så :)
 
Följer man strandpromenaden längs vattnet så hamnar man hos systerhotellen till Hotell Tirena som vi bodde på. En hel del ruiner skymtade oxå längs vägen, halvt övervuxna av växtlighet. Strax efter att vi kom hem från vår kvällspromenad så gick solen ner, och trötta efter dagen ramlade vi sedan ihop i sängarna (boktavligt talat haha!)
 





Mamsen

Vilka härliga bilder! Skulle inte vara helt fel att få besöka Kroatien.
Mycket vackert!

Svar: Tack mami :) Vi får åka dit någon gång i framtiden ;) hehe ^^
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)