Max & Viggo I Yngre Version :)

Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D
 
Ramona frågade mig för några dagar sedan vad det hade blivit av med bilderna på Max och Viggo, och då kom jag på att jag ju inte hade fixat någon av dem!
Så ordnade till dessa tre ovan samt skickade dem till henne :) Detta var bara några månader sedan men månaderna går ju fort och barnen växer snabbare än man tror.
 
Så då är det ju alltid skoj med lite minnen i form av fotografier :)
 





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)