Busfröet Viggo II

Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D
 
Haha, jag kan inte låta bli att skratta när jag tittar på de här bilderna :D
Fy fasen vad underbart söt han är! När man fotar bebisar handlar det verkligen om att lyckas "capture the moments" när de kommer, då man inte direkt kan säga åt bebisar att göra si eller så för att man ska få en bra bild :P Lite tricky är det, men har man kameran inställd på seriefototagning så kan man verkligen lyckas :)
 
Är sjukt nöjd med ovanstående bilder, som fotades då lillpojken skulle få ett mål mat. Sista bilden speciellt är helt galet skön, haha ^^





Madmac :)

Dur ju så himla duktig med kameran! Så otroligt fina bilder!! :-)

Svar: Tihi <3 :D Kul ni gillar dem :)
Cissi

Mamsen

Underbara bilder du tagit! Hälsa Madde så gott. De har en söt lite kille ♥
Kram

Svar: Tack mami <3 I will! :)
Cissi

matte

Fina bilder som vanligt älskling:)

Svar: Tack min finis! <3
Cissi

Jennie Johansson

Åååh, så söt! :D Fina bilder du fick till. Med seriefototagning har man verkligen lättast att få till bilderna på barnen, annars är det lite halv svårt. Barn och djur är bland det svåraste att fotografera, tycker i alla fall jag :)

Svar: Ja, deltävlingarna är verkligen jobbiga. Men det är ju för att det ska vara som en lekstuga. Ju mer pengar man kan tjäna in desto bättre, ungefär. Jag ser melodifestivalen om jag har tid och i år hade jag det :P Jag gillar ESC bättre än Svenska melodifestivalen :P

Svar: Ja det är dem verkligen! tack så mycket :D skulle inte klara mig om den funktionen inte fanns på kameran, haha :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)