Busfröet Viggo III

Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D
 
Suttit och tittat igenom alla bilder jag knäppte på vår fina gudson Viggo idag.
Kom fram till att jag fortfarande har en hel drös med bilder som jag vill redigera och visa haha :p Blir nog två delar till iallafall ^.^
 
Denna gången fick det mestadels bli svartvitt ^.^ Charmtroll deluxe? Oh ja :D





Matte

Duktig fotograf och världens sötaste pojk! :)

Svar: Tihi <3 :D tack gubben!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)