Frukost Med Dem Bästa <3

 
Imorse åt vi frukost hemma hos Madde och Marcus :D
Det var inte lite gott att få frukost serverad kan jag lova, hihi <3 Dem e båda mitt uppe i en flytt från lägenhet till radhus, så snart blir det inte till Kackelabacken vi åker längre när vi ska hälsa på dem ^^
 
Har även tagit jättemånga vackra bilder på vår fina gudson som nu i dagarna fyllde 8 månader. Att tiden kan gå så fort!! Har massvis av bilder att redigera, så de kommer inte komma upp förrän imorgon eller så :D Vi var även över en sväng hos Micke och Ramona så det blev en hel del bilder på deras lille vilding Max oxå ;D
 
Åh, vill så gärna visa er bilderna typ nununu xD Använde mitt 50mm objektiv idag, för första gången på flera månader. Hade helt glömt vilka bilder man kunde ta med det :D Har mestadels använt mitt makro annars nämligen. Även bilderna ovan är tagna med det objektivet :)
 
Men ja, ni får hålla till godo med frukostbilderna sålänge, för jag hinner inte gå igenom alla bilder ikväll ^^ Men imorgon så! Ha en fortsatt mysig kväll allihop iallafall så hörs vi imorgon <3





Matte

Ja det var verkligen en supermysig dag igår :)

Svar: Ja! <3 :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)