Väjaberget Med Dem Bästa

 
Här kommer en hel radda med bilder från Väjaberget som jag, mami, Thomas och älsklingen besökte för några dagar sedan. :)
Vilken underbar utsikt det var där uppifrån (pappersfabriken borträknat ;)). Blev en hel del fina bilder tagna där uppe på toppen, trots att jag avskyr rent ut sagt att fota i starkt solljus :P Och maten som tillagades över öppna elden på den där M.. nånting! Haha :D kommer inte ihåg namnet ;) Men fasen vad gott det var! Thomas och mamma, de två mästerkockarna ;) Nya Per Moberg kanske? hähä :D
 
Sjukt mysig dag var det iallafall, så mycket tack för det hörrni <3 :D





Anna A

Härligt vackra bilder, men lider att se att det finns snö kvar hos er. Flytta ner till oss i värmen :) höhö

Svar: Haha ;P Men är ovaaaanligt att nästan allt e borta i mars ^^ brukar ligga kvar hela april annars :D kram :)
Cissi

Mamsen

Tack själv för att ni hängde med och förgyllde vår dag. Det var väldigt trevligt och vi måste göra detta fler gånger.
Vilka fina bilder det blev också, härliga minnen från en ljuvlig men stundvis lite svettig dag.
Massa kramar till er ♥

Svar: Kram mami! var underbart ja :D:D <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)