Busy Busy Days :D

Hej på er! :)
Hemma på svensk mark är vi igen sen några dagar tillbaka. Vi har hunnit fira mors dag, lämnat in bilen på reparation, besökt mami i Kramfors, ätit middag på Brunnshus.. Listan kan göras lång ;) Idag ska jag tillbaka till jobbet igen, vilket känns lite skumt efter en såhär lång ledighet :P Nåväl, det kommer nog gå bra :D
 
Jag har påbörjat redigeringen av alla bilder från Kroatien oxå, och det är en jääääääääääkla massa bilder! Kommer ta mycket lång tid detta, haha :p Många av bilderna är fotade i hårt ljus oxå, eftersom solen sken från klarblå himmel i stort sett hela tiden nästan. Så det gör att det tar en stund att eliminera de stora kontrasterna mellan ljust och mörkt :P Men det är på g :D
 
Nu ska jag ringa verkstaden och se hur det går med min lilla bil :) Kram på er!





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)