Dubrovnik So Far

 
Hej på er!
Här kommer en liten uppdatering från oss i Dubrovnik :) Jag har insett att jag kan inte sitta och redigera alla bilder här nere på laptopen, det tar för jäkla lång tid :P Så här kommer ett litet litet smakprov :) Första och andra bilden är tagen igår på ön Lopud som vi besökte med båt. Tredje bilden visar en liten kompis jag hittade igår på ön Kolocep, som även den var en av öarna vi besökte igår. Sista bilden visar Stradun i gamla stan, som är huvudgatan.
 
Vi hade en sjukt mysig dag igår ute på båten oxå :) Idag är det tänkt att vi ska vandra på muren i Gamla stan samt besöka ett akvarium :D Alla bilder kommer jag lägga upp sedan när jag kommer hem, i en Kroatien - recap typ :P Dag för dag.. För skulle jag sitta här och redigera alla skulle vi inte hinna med att göra mycket annat, haha ;) Ha en mysig dag nu allihop :D





Leah / hael

åh så mysigt :)
Kan du inte lägga upp några st som du inte redigerar, liksom litet collage istället för stora bilder. Så kan du lägga upp dina favorit bilder sedan när ni är hemma. :D finns väl bättre saker att göra än sitta vid datorn på semestern ;)

Svar: Det är en bra idé, fast jag fotar i raw och måste ändå konvertera alla bilder till jpeg så det tar mkt tid ändå. Samt förminska dem osv i photoshop,så då kan ja lika gärna redigera oxå när jag ändå håller på :) Kram ^^
Cissi

Avoria

Bättre att resa och njuta, och blogga retroaktivt - så brukar jag göra ;-) Man har ju oftast inte tid och ork när det är fullt upp hela dagarna. Det verkar vara riktigt mysigt i Dubrovnik! :-D

Svar: Hehe jo, är så de kommer bli oxå :) ja, det är helt fantastiskt :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)