Grattis Till Min Älskling! <3

Idag fyller min älskade sambo och underbara man 28 år :)
Tyvärr hann vi typ inte ses något alls idag :( Han kom hem runt 6 imorse, jag vaknade snabbt och sa grattis, samt gav han en puss.. Sen somnade vi och så klev jag upp vid nio :P Åkte till jobbet därefter och kom hem lagom tills han hade dragit till jobbet.. :(
 
Jaja, så kan de va ;p Han fick iallafall sina presenter imorse när han kom hem, då de stod på köksbordet ^.^ Sedan kommer ju en till present om en vecka till oss oxå, då vi åker till Kroatien! Ännu inte fattat det, haha :)
 
Ha en mysig kväll fina läsare, samt min stackars älskling som jobbar <3
 
Arkivbild från 2013. Torsebro med gitarren <3 Fin du är älskling!





Mamsen

Ja, det är inte många stunder ni träffas på när han har jobbvecka. Ni gör det bra och jag önskar att ni får en alldeles underbar vecka i Kroatien. Bara ni två, inget arbete och förhoppningsvis en massa sol. Kram på er raringar ♥

Svar: Kram finaste mami <3 !
Cissi

victoria

Åh vad snart ni åker :) hoppas ni får det riktigt härligt och massa sol!

Svar: Tack :D Ja det är snart ^.^!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)