Solnedgång Från Vår Balkong

 
Vilket guldläge vi har på vår lägenhet!
Inte nog med att det är en hörnlägenhet, dessutom har vi en balkong med underbar kvällssol och som man kan bevittna vackra solnedgångar från :) Som gårdagens ovan. Fasen dock, kameran kan verkligen inte fånga ljusspelet som blir vid dessa vackra solnedgångar :p Ska tilläggas att hela vårt vardagsrum badar i guldfärgat varmt sken oxå när solen går ner :)
 
Ikväll har vi varit på bio iallafall, älsklingen och jag. Har min första lediga dag sedan förra onsdagen, vilket har utnyttjats till max ska tilläggas ;) Gjort stan har vi hunnit med oxå. Samt bokat klipptid. Imorgon ska jag klippa mig innan jobbet, sedan blir det packa på kvällen, jobba lite på fredag och sedan sticker vi. Åh :D
 
Längtan är total ;) God natt nu alla :)





Mamsen

Härligt med kvällssol, eller all sol förresten. Nu är jag bortskämd med vacker utsikt så jag hade nog inte varit lika nöjd som dig......
Du har fått jobba mycket på sista tiden men snart har ni SEMESTER. Välförtjänt. så njut allt vad ni kan ♥

Svar: Tack mami, det ska vi göra <3 Kramar!
Cissi

Anonym

Tack detsamma angående att ha en trevlig resa, ni åker ju snart! Härligt med Balkan och vackra Kroatien :-D :-)

Vad såg ni för film?

Kram

Avoria

Tack detsamma angående att ha en trevlig resa, ni åker ju snart! Härligt med Balkan och vackra Kroatien :-D :-)

Vad såg ni för film?

Kram

Avoria

Tack detsamma angående att ha en trevlig resa, ni åker ju snart! Härligt med Balkan och vackra Kroatien :-D :-)

Vad såg ni för film?

Kram

Avoria

Tack detsamma angående att ha en trevlig resa, ni åker ju snart! Härligt med Balkan och vackra Kroatien :-D :-)

Vad såg ni för film?

Kram

Avoria

Guu vad skumt, blev hundra kommentarer på en gång! haha...

Svar: Haha såg det :P Konstigt ^^
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)