Och Så Var Vi Radhusägare :)

 
Igår skrev vi på papperna och den 5e januari har vi tillträde till vårt alldeles egna radhus!
YAY :D Obeskrivlig känsla är det faktiskt, man har inte fattat det än :) Kommer kännas obeskrivligt konstigt att gå från 57 kvm till 125, haha! Till en början lär det ju även eka i rummen när man pratar, för vi kommer inte på långa vägar ha tillräckligt med möbler för att fylla ut radhuset. Men allt det får komma allt eftersom :) Vårt första projekt i radhuset blir iallafall badrummet som ska helrenoveras då det är i original från 1976 för tillfället.
 
Och nu var det också dags för ännu en ny kategori på bloggen - Vårt Radhus! :)
 
 





Diana

Vad spännande, grattis :)

Svar: tackar :D !
Cissi

Isabelle Johansson

Vilken fin design du verkligen fått till gillar den jättemycket. Det i headern det är verkligen så coolt och häfigt den är verklige personlig till just dig. Din blogg kommer nå långt fortsätt kämpa!

Svar: tack så mycket :D ^^
Cissi

Angela

Vad roligt, grattis till er :-)

Svar: tack :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)