Skuleskogens Nationalpark

Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
I lördags satte vi oss i bilen och körde ut till Ullånger för att möta upp mamsen och Thomas.
På schemat idag stod nämligen Skuleskogens nationalpark och Slåttdalsskrevan (som jag inte fick någon bra bild på tyvärr då denna är tämligen svårfotad i solljus!) Det var riktigt fint väder ute för att vara oktober, och vi var alldeles svettiga när vi kom upp till skrevan kan jag lova. Efter att ha fikat på toppen klättrade vi över till andra sidan berget där vi följde Höga kusten leden ner igen.
 
Det är få förunnat att bo i ett så sagolikt vackert landskap som Höga kusten är! <3





Diana

Åh så vackert! Norrland är verkligen fantastiskt. Vi åkte förbi Höga kusten förra sommaren men hann inte se mer än en bråkdel av alla sevärdheter. Hoppas jag får tillfälle att komma tillbaka någon gång.

Svar: Tack :D Ja man är verkligen bortskämd med så vacker natur :) Det tycker jag att du borde göra :D! kram :)
Cissi

Mamsen

Vi hade en underbar dag tillsammans med er där. Vore kul om vi kunde hinna med en utflykt till innan vintern,

Svar: Ja absolut mami! <3 Jag är på :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)