Tillbaka På Svensk Mark

Så var man hemma igen i Sverige efter en mycket händelserik resa till Tunisien.
Har massor (japp, jag menar MASSOR) av bilder att visa kan jag lova. Flygresan hem gick bättre än resan ner, även fast älsklingen trodde att vi skulle dö samt att vi blev beskjutna av missiler haha :P Bilresan hem från Arlanda kändes även som en baggis eftersom vi dagarna innan avverkat 135 (!) mil i en buss under vår 2dagars-tur runt Tunisien.
 
Väl hemma möttes vi av ett smärre kaos här hemma, då de har bytt fönster samt balkongdörr medans vi varit borta. Dammet låg som ett tjockt lager på varenda möbel, och när vi gick sprätte det betongpartiklar runt våra fötter. Grovstädat har vi dock gjort nu, och eftersom de inte hann klart allting medans vi var borta, kommer de att vara här även nu på måndag. Förhoppningsvis blir arbetet klart då, så att vi kan städa undan kaoset här.
 
Sammanfattningsvis vill jag säga att jag har haft det underbart under vår semester och att jag har fått sett sjukt mycket. Lite bränna fick jag även med mig hem! ;) Bilder kommer som sagt, men nu är det godnatt för idag. Kram på er! :)
 
 





Mamsen

Välkommen hem! ♥

Svar: tack mami <3!
Cissi

Matte

Klart bilresan hem kändes som en baggis då du nästan bara sov där bak ;) <3

Svar: Haha <.<
Cissi

victoria

Härligt! Ska bli kul att se bilderna :)

Svar: :D working on it ^.^
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)